Hvorfor jobbe hos oss?

Hos Unilever mener vi at det er våre medarbeideres lidenskap for å vinne som er vår styrke og det som driver oss mot suksess. Vi tilbyr en kultur som er åpen, innovativ og ytelsesdrevet. Se vår video nederst fra våre kollegaer rundt om i verden for å få en liten smak av hvordan det er å jobbe med oss!

Her finner du ledige stillinger på nåværende tidspunkt, men du kan også sende oss en åpen søknad dersom du ønsker det til post.norway@unilever.com.

Ledig stilling:

FAGKONSULENT/SELGER MED KOKKEFAGLIG BAKGRUNN

Område: Agderfylkene, Telemark og Buskerud Sør

 

SØKNADSFRIST: 16.MAI 2018 (Rekrutteringen skjer fortløpende og ansettelse kan skje før søknadsfristen)

 

Unilever Food Solutions søker en fagkonsulent som forstår hva innsikt og løsninger innebærer, og som ønsker å delta i et team hvor man selv skaper løsninger som gir våre kunder gevinst. Våre medarbeidere opplever personlig utvikling som en viktig del av arbeidet.  

Du vil jobbe med en bred og konkurransedyktig produktportefølje med flere av verdens mest kjente merkevarer, og bli del av en internasjonal organisasjon med ambisiøse, profesjonelle og hyggelige kollegaer. 

Frihet og profesjonell sparring:

Din portefølje spenner over hotell-, restaurant-, og kantineindustien i privat og offentlig sektor. I løpet av en arbeidsdag besøker du i snitt 5 kunder i tillegg til at du organiserer temadager, deltar på messer og arrangementer. Før hvert møte kartlegger du kundens behov, preferanser og individuelle utfordringer ved å undersøke deres menyer på nettet og forberede de riktige spørsmålene. Du oppdaterer CRM-systemet kontinuerlig med notater fra møtene, så at du og dine kollegaer alltid er rustet for å veilede kundene.

Du kommuniserer jevnlig med våre andre salgskonsulenter, som du også ser på salgsmøter 6-7 ganger i året. Du har ukentlige Skype-møter med din leder og samarbeider tett med KAM som er i kontakt med Unilevers grossister og samarbeidspartnere sentralt.

Arbeidsoppgaver:

  • Salg av UFS produkter og løsninger til våre kunder.
  • Inneha salgsbudsjett- og resultatansvar for ditt distrikt [Arawin].
  • Bidra til at vi er fortrukket samarbeidspartner innen våre kategorier.
  • Være bindeledd mellom UFS og de lokale grossister i eget distrikt.
  • Testing av våre produkter mot våre konkurrenters.
  • Bidra proaktivt med innspill, utprøving, tilpassing av oppskrifter som er relevant for kundens behov.

Ferdigheter/Erfaring:

  • Analysere kunders/distriktets potensiale og lage en tiltaksplan på kundenivå.
  • Kunne håndtere de verktøy som trengs for å analysere din portefølje.
  • Utdanning innen næringsmiddelindustrien eller kokkefaglig bakgrunn alternativt tilsvarende praktisk erfaring.
  • Kunnskap om profesjonell kjøkkenvirksomhet/økonomi og en stor porsjon lidenskapelig og interesse for mat.
  • Gode presentasjon og argumentasjons ferdigheter.
  • Engelskkunnskaper skriftlig og muntlig.
  • Ønsket bosted, Agder/Telemark/Kristiansand.
  • Sertifikat klasse B. Det inngår en del reising.

Vi tilbyr:

  • En spennende stilling i et fleksibelt, hyggelig og uformelt arbeidsmiljø.
  • Gode kollegaer i et internasjonalt firma.
  • Firmabil
  • Pensjonsforsikring
  • Bidrag til sportsaktiviteter på fritiden

Dersom du har spørsmål til stillingen eller søknadsprosessen, vennligst kontakt HR Services på telefon +47 66 77 61 00 eller Jonna Ragnhildstveit UFS +47 95 28 00 44.  

Hvordan søke:

Vennligst last opp din søknad og CV via vår annonse på Finn.no her: Last opp søknad og CV her!

 

 

Hvordan er det å jobbe hos oss?

Hvordan er det å jobbe for oss?

01:43